Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
Neuigkeiten Noch nicht die passende Literatur gefunden? → Book a Librarian
 
 
 


Ergebnis der Suche nach: auRef=137171501
im Bestand: Gesamter Bestand

1 - 10 von 59
<< < > >>


Online Ressourcen 1 Effects of training phonological awareness on children's reading skills
Pfost, Maximilian. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2023
Online Ressource
Online Ressourcen 2 More Than (Single) Text Comprehension?
Mahlow, Nina. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2023
Online Ressource
Online Ressourcen 3 Training Early Literacy Related Skills
Artelt, Cordula. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2023
Online Ressource
Online Ressourcen 4 Das Textverstehen von Studierenden beim Lesen multipler Dokumente und dessen Förderung
Schoor, Cornelia. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
Online Ressource
Online Ressourcen 5 Decrypting Log Data
Klose, Maria. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
Online Ressource
Online Ressourcen 6 Multilevel Design Parameters to Plan Cluster-Randomized Intervention Studies on Student Achievement in Elementary and Secondary School
Stallasch, Sophie E.. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
Online Ressource
Online Ressourcen 7 Proficiency Level Descriptors for Low Reading Proficiency: An Integrative Process Model.
Durda, Tabea. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
Online Ressource
Online Ressourcen 8 Reading for Entertainment or Information Reception?
Thums, Kathrin. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
Online Ressource
Online Ressourcen 9 Low literacy is not set in stone. Longitudinal evidence on the development of low literacy during adulthood
Wicht, Alexandra. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2021, 1. Auflage
Online Ressource
Online Ressourcen 10 Proficiency level descriptors for low reading proficiency: An integrative process model
Durda, Tabea. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2021
Online Ressource


1 - 10 von 59
<< < > >>


E-Mail-IconAdministration