Katalog der Deutschen Nationalbibliothek


Suchformular zurücksetzen  
 
Expertensuche ?
 
eingeschränkt auf
- Materialarten:  Artikel
Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
Neuigkeiten Noch nicht die passende Literatur gefunden? → Book a Librarian
 
 
 


Ergebnis der Suche nach: betRef=122500857
im Bestand: Gesamter Bestand

1 - 10 von 11
<< < > >>


Artikel 1 On-entry assessment of school competencies and academic achievement: a comparison between Slovenia and Germany
In: European journal of psychology of education 25.2.2016: 1-21
Online Ressource
Online Ressourcen 2 Response-retrieval in identity negative priming is modulated by temporal discriminability
Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2014
Online Ressource
Online Ressourcen 3 Developmental changes in the association between approximate number representations and addition skills in elementary school children
Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2013
Online Ressource
Online Ressourcen 4 Spatial representations of numbers and letters in children
Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2013
Online Ressource
Online Ressourcen 5 Grey matter alterations co-localize with functional abnormalities in developmental dyslexia : an ALE meta-analysis
Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2012
Online Ressource
Online Ressourcen 6 Identity negative priming: a phenomenon of perception, recognition or selection?
Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2012
Online Ressource
Online Ressourcen 7 Inhibition in the dynamics of selective attention: an integrative model for negative priming
Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2012
Online Ressource
Artikel 8 Aufführungsangst bei Studierenden in den Fächern Gesang und Klavier. Verändert sie sich im Laufe der Ausbildung?
In: Beiträge empirischer Musikpädagogik Bd. 3, Nr. 2
Online Ressource
Artikel 9 Enhancing Decision-Making in STSE Education by Inducing Reflection and Self-Regulated Learning
In: Research in science education Bd. 47, 24.12.2015, Nr. 1, date:2.2017: 95-118
Online Ressource
Artikel 10 Formatives Assessment
Enthalten in Zeitschrift für Erziehungswissenschaft Bd. 21, 17.7.2018, Nr. 4, date:8.2018: 693-696
Online Ressource


1 - 10 von 11
<< < > >>


E-Mail-IconAdministration