Kontakt
A-Z
Träger / Förderer
Datenschutz
Impressum
Hilfe
Mein Konto
English
Katalog
Einfache Suche
Erweiterte Suche
Browsen (DDC)
Suchverlauf
Meine Auswahl
Hilfe
Datenshop
Mein Konto
Ablieferung von Netzpublikationen
Informationsvermittlung
Über die Deutsche
Nationalbibliothek
Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Gesamter Bestand
Musikarchiv
Exilsammlungen
Buchmuseum
Suchformular zurücksetzen
Expertensuche
?
eingeschränkt auf
- Materialarten:
Artikel
Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online!
→ Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs
Noch nicht die passende Literatur gefunden?
→ Book a Librarian
Ergebnis der Suche nach:
auRef=1031209697
im Bestand: Gesamter Bestand
1 - 10 von 20
Datum (neuestes zuerst)
Datum (ältestes zuerst)
Titel (A-Z)
Titel (Z-A)
Name (A-Z)
Name (Z-A)
Interne ID-Nr. aufsteigend
Interne ID-Nr. absteigend
1
How do others think about my group? Adolescents’ meta-stereotypes about Turkish- and German-origin students’ subject-related German and general school competence
Haase, Jannika. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2023
2
How do others think about my group? Adolescents’ meta-stereotypes about Turkish- and German-origin students’ subject-related German and general school competence
Enthalten in Social psychology of education 6.10.2023: 1-20
3
Students’ school success in challenging times: importance of central personal and social resources during the COVID-19 pandemic
Enthalten in European journal of psychology of education 8.9.2023: 1-21
4
The importance of parents for key outcomes among socio-economically disadvantaged students: Parents’ role in emergency remote education
Enthalten in Social psychology of education 21.6.2023: 1-27
5
Does an immigrant teacher help immigrant students cope with negative stereotypes? Preservice teachers' and school students' perceptions of teacher bias and motivational support, as well as stereotype threat effects on immigrant students' learning
Enthalten in Social psychology of education 10.6.2023: 1-41
6
Civic Literacy – zur Theorie und Messbarkeit eines Kompetenzmodells für die schulische politische Bildung
Alscher, Pascal. - Dortmund : Universitätsbibliothek Dortmund, 2022
7
COVID-19 pandemic and student reading achievement: findings from a school panel study
Ludewig, Ulrich. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2022
8
Stereotype threat in learning situations? An investigation among language minority students
König, Sabrina. - Dortmund : Universitätsbibliothek Dortmund, 2022
9
Stereotype threat in learning situations? An investigation among language minority students
König, Sabrina. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2022
10
Unterrichtsqualität aus der Sicht von externen Raterinnen und Ratern – Analysen zum Reihenfolgeeffekt
Igler, Jennifer. - Dortmund : Universitätsbibliothek Dortmund, 2022
1 - 10 von 20
Alle Materialarten
>
Artikel (20)
Alle Standorte
Frankfurt (20)
Leipzig (20)
Online (frei zugänglich) (18)
Aktionen
In meine Auswahl übernehmen
Druckansicht
Versenden
News-Feed
Administration